Sabtu, 18 Jun 2011

AYAH... SELAMAT HARI AYAH

Ayah,
Senyum mu buat aku gembira,
Tawa mu buat aku selesa,
Sihat mu buat aku rasa lega,
Kasih sayang mu buat aku bahagia...

Ayah,
Nasihat dan tunjuk ajar mu membentuk aku,
Marah dan hukuman mu mendisiplinkan aku,
Sedih dan tangis mu buat aku berubah,
Pengorbanan mu buat aku jadi kuat dan bersemangat...

Ayah,
Dalam aku mengenali kehidupan yang penuh duri...
Kau beri aku semangat tanpa henti...
Dalam aku melayari kehidupan bahagia ku...
Kau senyum dan ketawa bersamaku...
Dalam aku tersesat jalan...
Kau beri aku pedoman agar betul kembali jalan ku...
Kasih sayang mu buat aku terasa...
Aku masih kecil dan sentiasa memerlukan mu dalam tiap jejak ku...
Terima Kasih ayah...
Tiada yang dapat menandingi kasih mu ayah....
Ayah sentiasa di hati!...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan