Khamis, 23 Jun 2011

COKLAT PERTAMA MENJADI... SYOKNYER...





Alhamdulillah.. syoknyer.. coklat percubaan pertama menjadi... I love choclate... anak2 pun suka... jiran2 pun cakap ok.... alhamdulillah... x kempunan ler sangat nak buat coklat... actually tadi aku ke kedai beli bekas untuk dadih, maklum ler dah habis stok... cuci mata kat dalam kedai tu... sekali tercuci ngan duit2 aku sekali... tapi tak pa, rasa berbaloi2 ... rupanya perasaan seronok buat coklat hingga cenggini... hilang sekejap kesunyian suami x dak kat rumah... tapi time dok makan coklat teringat lak kat dia... sepatutnya dia orang pertama yang rasa coklat ni... aku nak buat lama dah tapi nak try sendiri dulu kalau sedap baru bagi dekat dia rasa... tapi memang sedaaaap... hik3 puji diri sendiri lak... apa pun aku bersyukur sesangat... aku boleh capai impian kecilku nak buat cokelat sendiri... bentuk bunga kebangsaan lagi tuh... semangat betul... dah tu... percubaan pertama dah terjual dua lolipop tu... Alhamdulillah... boleh buat bisnes lak pasni... hik3... syoknyer buat coklat...

Hari ni buat acuan yg ke-2, bentuk love tp nak letak kaler sikit... coklat ngan strawberi .. ye...ye... jauh nun datangnya coklat ni dari Perak... tq kak lin... apa pun puas dah makan... alhamdulillah....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan